صندلی داااااااااااااااغ
 
new old friends

سلام خدمت همگی دوستان عزیز

 

 

 

امیدوارم حال همتون توپ  توپ باشه...این عید قشنگو صمیمانه بهتون تبریک میگم ..امیدوارم از این ماه عزیز حداکثر استفاده رو برده باشید...

 

 

هرنوع سوالی دوس داشتین بفرمایید... من صادقانه جواب میدم:..

 

امیدوارم که این 3 روز به هممون خوش بگذره..

خوب حالا میشنیم رو صندلی ببینیم چی میشه؟خدایا خودت کمک کن...

 



نظرات شما عزیزان:

j.karimian
ساعت23:23---28 مرداد 1391
ای بابا شانسو میبینین حالا.....

j.karimian
ساعت23:21---28 مرداد 1391
سلام بچه ها ...همه ی جواب و سوال هایی که داده بودم رو وبلاگ پاک کرده ..

حالا نمیدونم من چی کار کنم؟؟؟

یکی بگه من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بازقندی:سلام جمیل! مشکل از لوکس بلاگه! آخر شانسی جدا!! :) واسه من حتی سایت رو هم باز نمی کنه و من فقط به مدیریت دسترسی دارم...:(


برونسی
ساعت22:43---28 مرداد 1391
جمیل جان لطفا اسم داداشاتو بگو؟

برونسی
ساعت22:42---28 مرداد 1391
اولین برخوردمون یادته کجا بود؟

برونسی
ساعت22:41---28 مرداد 1391
سلام جمیل
به عنوان اولین سوال:
چه خبر از ادریس؟


علی آبادی
ساعت15:04---28 مرداد 1391
تا حالا کسی دلتونو شکسته؟شما چیکار کردین در مقابلش؟اگر دوست دارین بگین چجوری شکسته

علی آبادی
ساعت15:02---28 مرداد 1391
کدو تیم فوتبال رو بیشتر از همه دوست دارین؟داخلی نه ها اونوری منظورمه

کاشمری
ساعت14:35---28 مرداد 1391
سلام
حرفایی که به ذهنتون میرسه:
خدا و حکمتاش
زندگی و فرازو نشیباش
وبلاگو و مهندساش
(حاج)جمیلو آرزوهاش



حسین نیا
ساعت14:31---28 مرداد 1391

یه خونه با 5 تا پسر چه شکلیه؟

 پاسخ(حبیبی):با اجازه ی آقای کریمیان!

نسرین جان اگه اشتباه نکنم توی این جور خونه ها مامانا از همه بیشتر حرص میخورن بنده ی خداها!! وضع خونه و وسایل خونه هم که...!

ما یکیشون رو تو خونمون داریم،خودت که میدونی...!!!



اسماعیلی
ساعت14:30---28 مرداد 1391
عاشق شدین؟!یا شده یکی رو خیلی دوس داشته باشین؟اون کیه؟
دیگه خیلی وارد جزئیات شدم.نه؟هرکدومو که خواستین میتونین جواب بدین میتونینم اصلا جواب ندین.فقط خواستم آتیش صندلی رو زیاد کنم.نمیخوام مث بنده خدا آقای نوری از دست من حرص بخورین


علی آبادی
ساعت14:07---28 مرداد 1391
اگر یه چک سفید امضا بهتون بدن چیکار میکنید؟
1-چه مبلغی رو مینویسید؟
2-صرف چه کارایی میکنید؟(صادقانه بگین)


قربانی
ساعت14:06---28 مرداد 1391
نظرت راجع به نرم افزار Multi media buider
چیه؟یاد چه کسی یا چه چیزی میوفتی؟؟
فقط دروغ نگیا،حقیقت


علی آبادی
ساعت14:04---28 مرداد 1391
به نظر شما شخصیت یک انسان چجوری مشخص میشه؟

قربانی
ساعت14:01---28 مرداد 1391
جمیل جان بالاخره اومدی
یعنی واقعا جرات داری به سوالای من صادقانه جواب بدی

یه سوال به سبک سعید بپرسم:
مدل لپتاپت چیه؟


علی آبادی
ساعت13:58---28 مرداد 1391
تو جواباتون گفتین که انتقاد خیلی ناراحتتون میکنه.این ینی شما آدم انتقاد پذیری نیستی؟!!!!!!!!!!
مثلا اگر شما تو رفتارتون خطایی داشته باشین و کسی به شما بگه ناراحت میشین؟


علی آبادی
ساعت13:56---28 مرداد 1391
چه سبک آهنگ هایی رو گوش میدین؟
کدوم خواننده هارو بیشتر دوست دارین؟هم این ور آبی هم اونور آبی


حسین نیا
ساعت13:56---28 مرداد 1391
انتظارات آقای کریمیان از یه دوست...؟؟؟

حسین نیا
ساعت13:55---28 مرداد 1391
سلام آقای کریمیان.
خسته نباشید
گفتید ساکن مشهد...!!!! اصالتاً اهل کجایید؟
-----------------------------------------------------------------------------

سلام ..شما هم خسته نباشید... ما اصالتا یزدی هستیم :)


علی آبادی
ساعت13:52---28 مرداد 1391
نظرتون در مورد:
آقای رضایی
مارمولک
قورمه سبزی
خانم اسکندری
شله
آسمون شب تو کویر
چیه؟
-----------------------------------------------------------------------------

1.با نمک و خوش خنده..با سواد ..تلاشگر و جدی
2.:-)) فیلم باحالیه..و در عین حال نیاز به تفکر و عبرت
3.خوشمزست
4.نظری ندارم :)
5.خیلی غذای سنگینیه :)
6.ترسناکه :)


علی آبادی
ساعت13:47---28 مرداد 1391
خاطره ای از جاده قوچان مشهد دارین؟آخه ما نصف عمرمون تو این 4سال ت این جاده گذشت

علی آبادی
ساعت13:32---28 مرداد 1391
سلام آقای کریمیان.نماز روزتون انشاا...که قبول باشه.
آقای کریمیان این چه عکسیه؟!!!!ببخشیدا ولی آدم یاد آتیش جهنم میندازه
خوش اومدین.به عنوان اولین سوال:
بهترین هدیه ای که تا الان تو زندگیتون گرفتین چی بوده؟
-----------------------------------------------------------------------------

سلام مرسی..نماز روزه شما هم قبول حق...
راست میگینا ..الان که دارم دقت میکنم آره یاد آتیش جهنم و دوزخ میفتم :-))
هدیه خیلی کم گرفتم..اما یه تی شرت باحال گرفتم :)


اسماعیلی
ساعت12:26---28 مرداد 1391
حجاب یک خانوم چقد میتونه روی شخصیتش تاثیر بذاره؟اصلا شخصیت خانومارو توی چی تعریف میکنین؟شخصیت آقایون رو چطور؟

به نظرم حجاب یک خانم ربطی به شخصیتش اصلا نداره..یک چیز کاملا اختیاری و مجزا از شخصیت میدونم..
شخصیت خانومارو توی فرهنگ و خونواده ی که توش زندگی میکنن تعریف میکنم
شخصیت آقایون هم همینطوره :)


اسماعیلی
ساعت12:24---28 مرداد 1391
اگه میتونستین 10 دقیقه برین به آینده دوس دارین چه لحظه ای باشه؟

اسماعیلی
ساعت12:16---28 مرداد 1391
بهترین خاطره ای که از دوران دانشجویی دارین؟
بهترین خاطره از بچگی؟(با جزئیات لطفا.. )


اسماعیلی
ساعت12:14---28 مرداد 1391
نظرتون راجع به فیلم اینجا بدون من چیه؟البته اگه دیدینش!به نظر شما چه تاثیری روی فکرمیذاشت؟وقتی دیدینش تونستین خودتون آخر فیلمو تحلیل کنین؟
-----------------------------------------------------------------------------

این فیلم مث اینکه از دستم در رفته.. ای بابا ..آخه فیلم ایرانی زیاد نگا میکنم..امشب میگیرم ایشالله نگاش میکنم..بعدش نظرمو میدم...عیبی که نداره یه کوچولو دیر شه؟
اسماعیلی:نه خواهش میکنم.هرجور راحتین.فک نکنم وقتی رو صندلی هستین بتونین فیلم ببینینا..:)


بازقندی
ساعت12:12---28 مرداد 1391
فک می کنمی دلیل استقبال مردم از ماهواره نسبت به تلوزیون ملی در چیه؟


-----------------------------------------------------------------------------





سوال جالبی پرسیدی محمود..


کاملا واضحه...برنامه های کسل کننده..غمگین..همیشه غم غصه توش هست..آدم باس شاد باشه..یه چی بزارن مردم رو خوشحال کنه ..(البته کانال 4 تلویزیون خوبه..مطالب علمی جالبی داره :)


جمیل میگم چقد تو خوش شانسی! هم تو رفتی رو صندلیا مسئولین لوکس بلاگ یادشون افتاد که سرورشون رو ارتقا بدن!!! :) راستی چقد شانس تو کارات تاثیر داره؟منظورم خوش شانسی و بد شانسیه؟


بازقندی
ساعت12:11---28 مرداد 1391
نظرت در مورد كارتن خواب هاي توي پاركا چيه؟

بعضي وضعيت بدي دارن

بعضي از دانايي زياد خودشون رو به ناداني مي زنن

بعضي بي فرهنگن.


-----------------------------------------------------------------------------





اونا به نظرم آدمای تنبل و خودخواهی هستن..آخه باس برن کار کنن زحمت بکشن..نون در بیارن..


در مورد اونایی که مشکل جسمی دارن هم میتونن..اونا رو همگی باس جمعشون بکنن..و مردم بیان به اونا کمک های مالی بکنن...


راستشو بخوای همه اینا از یه چیز سرچشمه میگیره که اینجا نگم بهتره به نظرم


تحلیل جالبی بود. :)


اسماعیلی
ساعت12:11---28 مرداد 1391
یه کلمه یا یه جمله
1.مادر
2.ماه رمضون
3.خانومای 88
4.آقایون88
5.خونه ی دانشجویی
6.استادای کامپیوتر
-----------------------------------------------------------------------------

1.عاشقانه دوسش دارم
2.روزه خوری :-))
3.با وقار و سنگین
4.دوس داشتنی :)
5.:-)) شهر شام
6.معمولی و بی توجه


بازقندی
ساعت12:10---28 مرداد 1391
چند درصد اهداف زندگيت تكميل شده؟
-----------------------------------------------------------------------------

راستشو بخوای خیلی کم..خیلی کم..شاید 15 درصد :(


بازقندی
ساعت12:10---28 مرداد 1391
ديد جميل از فيلم خداحافظ بچه؟
-----------------------------------------------------------------------------

:-)) یک فیلم کاملا مسخره...ارزش دیدن نداره..چون هیچ نتیجه گیری یا نکته مثبت نمیشه از فیلمش دریافت کرد :)


بازقندی
ساعت12:10---28 مرداد 1391
اگه بخواي يه كشور خارجي بورس بشي دوست داري كدوم كشور باشه؟(با دليل)
-----------------------------------------------------------------------------

اگه بورسیه بشم دوس دارم برم استرالیا-> چون پسرعموم اونجاست میرم اونجا..آخه چند تا آشنا لازمه تو کشور غریب ک)


بازقندی
ساعت12:09---28 مرداد 1391
چي چيزي خيلي ناراحتت مي كنه؟
-----------------------------------------------------------------------------

1.زود قضاوت کردن بیجا
2.انتقاد
3.اینکه کسی پشت سرم غیبت کنه
همیناست فقط :)


بازقندی
ساعت12:09---28 مرداد 1391
چه چيزايي تو زندگي دركش واست سخت بوده؟(همه جوانب رو در نظر بگير)
-----------------------------------------------------------------------------
1.مرز میان عدالت و بی عدالتی
2.مرز میان عشق و خیانت
3.مرز میان آرامش و بی قراری . .


بازقندی
ساعت12:08---28 مرداد 1391
اگه بخواي يه رنگ به خودت نسبت بدي اون چه رنگيه؟(نياز نيست دليل روانشناسي داشته باشه ها ولي با دليل باشه)


-----------------------------------------------------------------------------





من از سوالاتت میترسم محمود..سختش نکن ..من نمیکشم بخدا :)


به خودم رنگ سبز رو میدم آخه بیشتر چیزا رو تو خودم نگه میدارم..چه ربطی داشت؟:-))
آخه رنگ سبز از مخلوطی از رنگ ها بدست میاد


بازقندی: تو میتونی جمیل ;) ،دلیل قشنگی بود انتخاب رنگ سبز.


بازقندی
ساعت12:08---28 مرداد 1391
زندگي از ديد جميل؟(همه جوانب رو در نظر بگير مثه اقتصادي،عاطفي،ديني،اجتماعي و ... )
-----------------------------------------------------------------------------
گذشت زمان به همراه تلاطم ها ..مهربانی ها ..نامهربانی ها ..خلاصه هر چیزی و ضد آن


اسماعیلی
ساعت12:08---28 مرداد 1391
اون نقاشیه صندلیه داغو خودتون نکشیده بودین؟یا واقعا کار امیر حسین بود؟
-----------------------------------------------------------------------------

:-)) نه بابا ..من خداوکیلی نقاشیم افتضاحه..امیرحسین جان زحمتشو کشید..کار خود نامردشه :)


بازقندی
ساعت12:08---28 مرداد 1391
یکم سخت ترش کنم؛
ديدگاهت درباره حجاب از سمت خانم ها چيه؟
---------------------------------------------------------------------------

به نظرم حجاب یک خانم نشات میگیره از خونواده..طرز فکر و فرهنگ طرف... حجاب میتونه اختیاری باشه..در همین حد که خود طرف میتونه خوب و بد رو از هم تشخیص میده


بازقندی
ساعت12:07---28 مرداد 1391
راستش رو بگو تا به حال شده داداش بزرگا نصيحتت كنن يا تو بخواي اميرحسين ره نصيحت كني؟اصن نظرت در مورد نصيحت چيه؟


---------------------------------------------------------------------------





چشم محمود جان:) اون داداش که یه کوچولو از من بزرگتره چون هم رشته ی هم هستیم آره خیلی نصیحتم میکنه..مخصوصا در مورد درس..اما کو گوش شنوا :-))


و اما در مورد امیرحسین..نه بابا من نصیحت کنم؟:-)) ..یکی باید منو نصیحت کنه :)


به نظرم نصیحت خیلی خوبه و سازنده است اما ..اما به شرطی که لحن طرف مقابل چه جوری باشه ..لحن گفتن خیلی مهمه محمود



یعنی باید با هر کی مثه خودش صحبت کرد یا منظور از لحن صحبت اینه که حالت امرگونه و خودبرتر بینی و اینجور چیزا نداشته باشه؟


بازقندی
ساعت12:07---28 مرداد 1391
شده با داداشت سر يك مساله كامپيوتري بحث كنيد آخرش دعوا بشه؟
---------------------------------------------------------------------------

آره بابا ..تا دلت بخواد..دعوا هم زیاد کردیم..اما کینه ای نیستیم بعد 5 دقیقه میام منت کشی همدیگرو میکنیم :-))(مخصوصا سر برنامه نویسی)


اسماعیلی
ساعت12:07---28 مرداد 1391
سلام آقای کریمیان.عید شما هم مبارک
عجب عکسی گذاشتینا...آخرین باری که من دیدمتون این شکلی نبودینا..!!
خب میبینم که خواهر ندارین...
به عنوان اولین سوال:دوست داشتین لااقل به جای یکی از برادراتون خواهر داشتین؟
---------------------------------------------------------------------------

سلام مرسی..عید شما هم مبارک باشه.. آدما عوض میشن دیگه :-))...آخ آخ راستشو بخواین من خیلی دوس داشتم خواهر می داشتم..واقعا نیاز داشتم بش..اما تقدیر بمون نداد دیگه:(
اسماعیلی:هرچند هیچی مث خواهر خود آدم نمیشه ولی خانومای 88ای همه میشیم خواهرای دینیتون;)


بازقندی
ساعت12:06---28 مرداد 1391
چرا نوبت به اميرحسين كه شد توالي جيم ها از بين رفت؟
------------------------------------------------------------------------------

والا محمود جان اینو باید از خودشون بپرسی داداش..ولی فک کنم جیم دیگه تموم شد که به این وزن اسم ها بخوره...:-))


بازقندی
ساعت12:06---28 مرداد 1391
چه غذايي رو دوست داري و آيا آشپزي مي كني؟اگه آره چيا رو بلدي درست كني؟
--------------------------------------------------------------------

محمود جان من همه ی غذاها رو دوس دارم ..اما کله پاچه و کباب ..دیزی (غداهای سنتی) رو بیشتر دوس دارم


بازقندی
ساعت12:05---28 مرداد 1391
سلام داش جمیل گل.
خوبی،طاعاتت قبول باشه!
عیدت مبارک!
خوب بریم اصل مطلب!
چه رنگی رو دوست داری؟
--------------------------------------------------------------------

سلام آقا محمود گل..مرسی طاعات شما هم قبول حق..من رنگ آبی استقلالی رو دوس دارم (;


نوری
ساعت10:18---28 مرداد 1391
ببخشید جمیل جان اسم داداشات چی ها بود؟ :D:D
به همون سبک همیشگی لطفا
-------------------------------------------------------------
سریع رفتی به اصل مطلب جواد جان
از بزرگ به کوچیک میگم
جلال.. جلیل.. جمال.. جمیل.. امیرحسین :)
پاسخ:
بله جمیل جان ... یادت که نرفته اولین سوالت از من چی بود و خواسته بودی چیو تعریف کنم :):) :D


نوری
ساعت10:10---28 مرداد 1391
سلام آقا جمیل گل خیلی خیلی خوش اومدی یه بیوگرافی مختصر لطفا ؟

----------------------------------------------------------------
سلام آقا جواد عزیز..مرسی..شما هم خوش اومدی..خوب ..عرضم به حضورتون من جمیل کریمیان متولد14/8/1369..شماره دانشجویی 8813200...ساکن مشهد..با خانواده ی 7 نفری(با پدر مادرم حساب کردمااا ) :)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
شنبه 28 مرداد 1398برچسب:, :: 9:16
کریمیان

درباره وبلاگ


به وبلاگ ورودی 88 کامپیوتر فنی و مهندسی قوچان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 34176
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1797
تعداد آنلاین : 1


 ورق زدن قرآن آنلاین = online Quran